Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 6 maja 2016

Moment of happiness - TAG

Witajcie!
SnipArt ma dzisiaj dla Was nowe wyzwanie, łatwe i przyjemne - bingo.
Możecie oderwać się od prac komunijnych lub wręcz przeciwnie - wpasować swoje prace w nasze bingo...
:)
Ja, wykorzystałam linię 4 pionowo (3 media - napis - sznurek - tekturka) i przygotowałam mediowy tag na dużej bazie tagowej, w którym wykorzystałam tło "Plaster miodu" oraz małą latarenkę z zegarem, a właściwie sam zegar od niej...
Media, które wykorzystałam, to białe gesso, gel medium, pasta strukturalna (nie widzicie jej bo ją zasłoniłam, ale ona tam jest, nałożona przez maskę  ;) ), Rainbow colour: pink i lilac duo, mgiełki: chalk dirty pink, pastel pink, chalk yellow amber, biały tusz splash, Shiny Powder Red Blue, inka gold - magenta i białą farbkę Magic Colour.
;)
Głowna ozdoba, to oczywiście - piękny motyl Primy. Usadziłam go w ramce z masy MS. Pod spodem, upchnęłam tekturki, gazę, sznurek i nić.
Na bazie, dodałam kilka stemplowanych zegarów, a następnie zmediowałam na różne odcienie różu i bursztynu.
Serdecznie zapraszam Was na blog SnipArt po szczegóły wyzwania i BINGO, a swój tag, zgłaszam na:


12 komentarzy:

  1. Very pretty, and lovely pastel shades.

    Thank you for joining us at Mixed Media Mojo.

    Good luck in your challenges

    OdpowiedzUsuń
  2. What a fantastic tag - I love this!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful!! I love all the dimensional elements and colors. Thanks for joining us at Mixed Media Monthly! =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful project!
    Thanks for joining us at More Mixed Media Challenge blog and good Luck !
    Maryvonne - DT Member

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful tag, thanks for joining us at Mixed Media Mojo

    Barb Housner (DT)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca! Pełna uroku! Pozdrawiam, dziękując za udział w wyzwaniu na blogu Mixed Media Mojo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely work. Thank you for joining the challenge at More Mixed Media. Hope to see you again next time.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful tag! Thank you for joining us at Mixed Media Mojo! Deb xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing texture!! Love all your layers! Thank you for playing with us at The Mixed Media Monthly Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  10. This is so beautiful, thank you for sharing it with us at Mixed Media Mojo.
    xxx Hazel.

    OdpowiedzUsuń
  11. gorgeous!!! amazing how much you packed into one little tag! Thank you so much for playing with the Mixed Media Monthly Challenge!

    -Rachel
    rwkrafts.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful tag with fantastic details! Thanks so much for playing along with Mixed Media Mojo this month!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)